måndag 19 juni 2017

Singellivet

Det här med att vara singel har sina för och nackdelar, men just nu försöker jag bara NJUTA av allt livet bjuder på. Det blir ju lätt så att man tackar ja till inbjudningar utan att blinka, har ju liksom inget att förlora på att följa med på trevligheter när jag ändå är barnledig. Som i lördags då jag följde med min granne på fest i Nättraby. Vilken kväll alltså, blev uppassad som en prinsessa. Så fort jag satt mig ner fick jag cava serverat och maten var fantastisk. Och så bubbelpool på det. Skrattade nonstop hela kvällen (bilden på mig där uppe till vänster talar för sig själv).


Har dessutom hunnit med skolavslutning och traditionsenlig jordgubbstårta hos syster, lunch på Mandeltårtan med tjejkompisarna och gjort 6 liter flädersaft från Sjuhallas fläderbuskar. Efter en sådan här helg är det fantastiskt att få landa på Sjuhalla på söndagskvällen. Mamma & pappa hade gjort skaldjursrisotto, sen satte vi oss i varsin solstol och njöt av kvällen. Jag får nästan nypa mig i armen just nu. Så tacksam!