måndag 13 november 2017

Minusgrader och sol

Kan inte klaga på novembervädret ännu så länge. Himla fin känsla som infinner sig när man drar upp rullgardinen på morgonen och möts av frost och sol.

Igår kunde vi dock inte njuta så mycket av det fina vädret då vi spenderade söndagen i sviiiiinkalla Jössarinken. Så glad att Karlskrona satsade på en ordentlig idrottsarena, både för tennisen och hockeyn.

Inneprojekten fortsätter och i helgen byggde vi en garderob i gästrummet. Mycket välbehövligt med tanke på hur lite förvaring det finns i huset. Så jäkla skönt att vara igång med allt jag velat fixa med. Nu har jag ju Linus i mitt liv också och allt blir genast mycket enklare. Han är så fin mot mig och barnen att jag blir alldeles varm i hjärtat.


Lilla Sanna fick dessutom egentid med honom på hans hotell förra veckan. Mycket nöjd tjej!