onsdag 29 oktober 2008

Min sambo kan han

Idag när jag kom hem och kikade in genom fönstret stod det världens finaste blomma på bordet, en orkidé (stavas det så?) och på den satt det ett litet sött kort med en massa fint skrivet i. Min älskade Tobbe!
Nu är klockan mycket, Tobbe leker med Kasper som skrattar så han kiknar. Babyrytmiken var mycket trevlig, Kasper snodde Loves rosa napp och var mycket nöjd med det. Sen lagade Kim mat till mig, mumsig kycklinggryta. Sen försökte hon proppa i mig både chockladboll, glass med kolasås & kanelbulle men jag var proppmätt. Åkte därefter vidare till mamma & pappa. Johanna & barnen var också där. Pappa fick det svettigt i trappan efter som de små absolut skulle klättra där.
De kommande dagarna kan bli hektiska. Mamma, Johanna & jag ska till Lantliv, pappa & jag ska plocka svamp, Jonas kommer hem från Amsterdam så vi ska spela badminton, kanske hinner med en timme tennis också. Dessutom är Tobbe ledig så man vill ju ha lite kvalitetstid med lilla familjen också. Man borde ta bort ordet ledig i mammaledig för aldrig förr har kalendern varit så fullbokad. Men jag gillar det!!
Puss