onsdag 5 november 2008

Fy bubblan

Vad ont i halsen jag har. Det är så tråkigt att vara förkyld, mest för att man liksom inte är sjuk på riktigt men ändå mår som ett utskitet äpplaskrutt. Ingen tycker synd om en heller för man har ju ingen feber. MEN jag har hellre feber en dag eller två än att gå med en långdragen förkylning, sådeså! I vilket fall så åkte Kasper & jag hem till Sjuhalla för mamma var ledig idag. Johanna & Valle var där också, men det blev ingen lektid för grabbarna för när den ene var vaken så sov den andre. Nu när jag sitter här & bloggar på mammas & pappas dator började jag kolla igenom deras bilder och hittade det här gamla kortet på mina syskon & min badboll. Kortet togs (080121) exakt 2 veckor innan Kasper tyckte det var dags att titta ut.. Inte konstigt att man blev lite förvånad över att han bara vägde 3080 gram! Lite kul också att jag snickrar på skötbordet (som Johanna & pappa fick göra färdigt eftersom Kasper kom liite tidigare än planerat..)