tisdag 25 november 2008

Klinkers!

Nu har Tobbe gått med på att lägga klinkers i uterummet, I love you! Jag fick lova att ta nattningarna hela veckan.. :) Trodde inte det skulle gå så lätt, jag var beredd på att fjäska bra mycket längre än såhär! För er som inte vet hela historien så ser den ut såhär. För mindre en 1 år sedan bestämde vi oss för att inte ha klinkers utan valde ett billigare alternativ. Vi stressade fram beslutet, Kasper var nyfödd och vi hade mycket att göra. Det slutade med att ett fult laminatgolv hamnade i vårt fina uterum. Där vi skulle sitta och ha mysiga stunder.. Så fel det kan bli! Så Tobbe har ju gjort allt jobb med golvet helt i onödan.. Men jag har i alla fall lovat honom att han inte behöver göra något jobb med klinkandet. Jag och pappa ska göra det. Tack pappa! Ikväll har vi haft mys, drickut julmust, ätit chips & kollat på film. Nu är det dags för mig att påbörja nattningsproceduren!