torsdag 13 november 2008

Stressigt värre

Om exakt tio minuter ska jag åka till mamma & lämna bilen, sen vidare till Caroline på fika. Men vad gör man inte för att hålla bloggen färsk.. :) Igår var det inte en minut över för softande. Stuvade in Jens, Valle & Kasper i bilen + två vagnar och körde till Lyckeby för babyrytmik. Sen skulle Johanna, Kim & jag ta en myslunch tillsammans på Mio men de tog inte visakort för dagen så det blev pizza istället hemma hos mig. Från Mio hem till mig tog det nog 2!!!!!! timmar, för det var så mycket strul (detaljerna kring detta hittar ni på Kims blogg). När vi fått upp blodsockernivån till hyffsat normala nivåer var det dags att ta julkort på kusinerna. Jösses, det är inte lätt att få 3 rackarungar att sitta stilla & le fint mot kameran. Jag höll på att skratta ihjäl mig! Söta var de i alla fall! Sen var det dags att lämna Kasper till mamma & pappa för att åka vidare till Tennishallen.. Oj, klockan är mycket måste åka till mamma. Återkommer.. ;)