onsdag 17 december 2008

Dan före dan för dan före dan före dan för dan före dan..

..sen är det julafton! Idag åkte jag & Kasper in till staden för att handla julklappar. Vi kom hem med 1 sådan och det var till pappa Tobbe. Jag är totalt URKASS på att handla presenter & julklappar. Nästa år ska jag tvinga min familj att börja spåna på sina önskelistor redan i august så att de är riktigt långa till juletid. Har precis varit & tränat sista gången innan juluppehållet men Claire & Puff kommer hem nu i dagarna så jag hoppas det kan bli nån showträning med gamla elitserielaget.. :) Nån förresten som har nåt tips på vad man ska göra när man har en liten kille som vaknar hela hela tiden? Jag kan ju meddela att han just nu sitter på golvet och käkar på min bankdosa. Han sov alltså i 2 timmar sen vill han upp & leka igen. Det kommer aldrig gå på fredag när vi ska till Lisa & Olof. Kanske ska vi lämna honom till mamma & pappa över natten - för första gången..... Kommer kännas väldigt konstigt, men han är ju trots allt snart 1 år så det kanske är dags. Fast då kommer jag väl bara oroa mig för att han är bökig och att mamma & pappa inte får sova. Vi får nog fundera lite till tror jag.. ;) Natti natti!!