söndag 14 december 2008

Hujedamej

Vilken kväll igår! Det började stillsamt med luciakonsert i Amiralitetskyrkan, Jättefint! Sen gick vi till Tina som dukade fram den ena "lukta-skit-osten" efter den andra. Kim höll på att svimma av äckelostarna, hon snodde åt sig créme bonjour burken och den fick vi andra inte va & peta i med våra äckelknivar. Skitgott var det i alla fall! Som vanligt blev det en massa smaskigt tjejsnack. Tyvärr var Johanna tvungen att lämna oss pga halsont.. buhu, vi saknade dig resten av kvällen. Framåt halv tolv masade vi oss ut (inte riktigt enligt planen, jag skulle ju åka hem vid den tiden hade jag tänkt..) Nivå var katastrofdåligt, det var nån utländsk kille som gjorde ett tappert försök att ragga upp Kim tills hon vänder sig till mig och säger "men ni får fasen hjälpa mig ur den här situationen" jag svarar: "Men du Kim, jag tror att han kan lite svenska".. Han försvann rätt fort kan jag säga.
Efter att tag kom storebror förbi med Håkiz & co. Vi följde med dom bort till Olearys och blev kvar några timmar. Togs en massa kort med min kamera märkte jag idag.. När jag ringde Tobbe för skjuts hem så sov Kasper så gott så vi bestämde att det var bäst att jag sov över hos Tina. Idag är jag lite trött men jag tog det väldigt lugnt med festandet igår tack & lov. Vi konstaterade innan vi gick hem att vi nog var körklara, fast det var nog ändå att ta i.. ;) Nu är det dags att skutta in i duschen, vi ska bort till Madde & Björn på glöggmys! Jippi, va mysigt!!