tisdag 30 december 2008

Julen 2008

Kaspers första jul kan väl sammanfattas såhär.. Överrasknings-jultomte, miljoner paket, makalös dukning, couronnetävling, whiskeyprovning, härliga familjen, högtalartelefon-snapsvisesång med "falckarna", Kalle Anka och sist men inte minst - vinterkräksjukans basilusker i Kaspers mage.. som sedan spred sig vidare till ytterligare 7 magar (förutom de jag tidigare nämnt fick Lasse & Abbe det också). Ingen hit kan jag säga. Normalt sett brukar magsjukan i alla fall gå över kvickt, men icke. Jag & Tobbe har haft ont i magen och mått lätt illa i flera dagar nu. Men jag tror att det börjar vända. Vi bestämde oss att åka till Tobbes föräldrar ändå, vi gick efter läkarnas 48 timmars regel så familjen Johansson ska klara sig. De säger sig dessutom vara immuna, ena riktiga lyckostar i så fall.. ;) Jag glömde den återhittade kameran hemma så inga bilder från Småland tyvärr, för det var snö & juligt där. Himla kul att träffa alla, vi missade dock spelandet Tobbe & jag eftersom vi kom upp senare än planerat. Vi spelar alltid spel i Lenhovda! Ännu en massa fina julklappar fick vi, man känner sig smått bortskämd :)
Nu är det bara 1 dag kvar av år 2008, vilket har varit ett av de bästa åren jag upplevt (bortsett från kräkskiten då). Ett år med en ny liten familjemedlem som jag kunnat ägna all min tid åt. Älskade söta lilla Kasper!! Nu hoppas vi att år 2009 blir ett lika bra år!!