fredag 19 december 2008

Tokhungrigt vilddjur!


Stackars Zebbe, han har inte fått ordentligt med mat på två dagar. Jag sa till Tobbe flera gånger igår "glöm inte kattmaten". Gissa vad han glömde köpa.. Så i morse fick kissemissen äta upp vår påläggsskinka och nu ligger han bredvid mig & päser. Idag har Kasper & jag hunnit med ett morgondopp i badkaret. Man blir så flottig bara av all bebisolja man har i, men desto mjukare.. ;) Inatt ska Kasper sova över hos mormor & morfar (jag tror att jag har bestämt mig). Liten är ju faktiskt inte så liten längre och det är nog på tiden att han får sova borta en natt. De kommer nog få det riktigt mysigt!
Jag sitter annars och funderar på vad som händer de närmsta dagarna innan jul och kommer på att vi (förutom roligheter ikväll!!) inte har något roligt inbokat varken lördag, söndag eller måndag. Jag får PANIK.. Jag vill att det ska hända nåt jättesuperduperroligt varje dag. Vill ta igen alla roligheter jag missade när jag var på smällen och mådde skit. Ja, ja, vad är en bal på slottet...... Tobbe ska bygga bygga bygga. Han är så duktig min älskling!
Bilden på Zebbe är tagen när han var kattunge! Han är lika farlig som han ser ut.. ;)