måndag 12 januari 2009

10 små staplande steg

Ikväll fick Kasper testa att gå i bara blöjan och det var visst mycket lättare att hålla balansen då. Hela tio små steg tog han mellan oss! Efter den uppvisningen somnade han gott i sin säng, endast 4 gånger försökte han ställa sig upp. Det går framåt med nattningen. Idag blev det dubbelfika och dubbelpromenad. Lisa hade tagit fram världens godaste knäckebröd (måste köpa) en fika helt i min smak.. ;) Jag vet, jag är lite speciell där som inte gillar kakor & sötsaker, något jag har ärvt antar jag för storebror är precis likadan.. Mat däremot kan jag inte motstå. Jag kan lätt äta en pizza till frukost, mums! Efter fika nr 1 var det dags för fika nr 2 hos storasyster. Inget kaffe för mig dock, då hade jag fått koffeinchocken. Hann precis hem & vända innan det var dags för slöjden. Vilken hektisk dag! Gårdagen var betydligt lugnare, promenerade till mamma & pappa medan Tobbe vilade upp sig framför United - Chelsea på våran storbildstv - 22-tumaren. Det var som att titta på ett gäng tändstickor som jagade nåt, för nån boll såg man då inte.. Det är nog en vanesak intalar jag mig för vi får nöja oss med denna ett tag tills vi båda börjar jobba igen!
Lite bilder från dagen..