lördag 10 januari 2009

Besök

Idag kom Justina på besök. Har inte träffat henne sedan 30-årsfesten i början av november(?) om jag inte minns fel. Alldeles för längesedan med andra ord. Kasper tyckte att det var mycket spännande med besök så länge han fick vara i mammas famn.. Vilket kanske framgår av bilden.. ;) Det blev mycket bröllopssnack, vilket inte är så konstigt med tanke på vad som komma skall. Jag som inte ens är förlovad (Tobbe får då aldrig tummen ur) får gotta mig i andras bröllopsplaneringar!
Innan lunchbesöket åkte Tobbe & jag till babyproffsen för vagninköp. Tycker vi gjorde världens klipp. En Brio Sing blev det, både sitt & ligg för endast 4225 kr. De hade först rea, sen drog de av ytterligare 10 % på priset. Tro nu inte att jag är på smällen för det, att köpa till liggdelen blev tom billigare än om vi bara hade köpt sittern. Nu kan jag inte blogga mer, snart kommer Lisa, Olof & Ella!!
ps. 5 steg har han tagit idag