söndag 18 januari 2009

"A Night of Passion"..

Kvällens 4 drinkar kan man väl säga varierade i smak.. De två första var kanongoda, de två sista var rent ut sagt äckliga (Pernillas & min, förlåt Pernilla.. ;) Annikas "a night of passion" tog hem 1:a priset ändå! Man kan väl säga att fiaskot var totalt när jag dundrade fram mina 4 petflaskor, vi skrattade så vi grät allihopa.. Haha!! Men drinken blev röd & fin med lite grenadin. Hann med en runda av "värsta språket" askul spel, måste köpa! Men vilka tjejer (är lite känslig idag) det finns få personer som jag känner mig så avslappnad med och vi har så himla roligt när vi träffas, tack för en superhärlig kväll! Kasper hade tyvärr varit ledsen i flera timmar, fick reda på det precis när vi skulle åka hem och det gjorde mig lite ledsen. Tobbe ville bara väl men hade jag fått önska hade jag velat att han hade kommit och hämtat mig tidigare. Idag ska jag ta en promenad till Sjuhalla tror jag, och hälsa på mamma & pappa. Långt är det, tar 1 timme ungefär, men det är skönt efteråt! Hej Hej!