fredag 2 januari 2009

Skridskor imorn?!

Mamma ringde nu och sa att kusinerna med familjer planerar en utedag imorn med skridskor och korvgrillning. Det hade ju varit himla trevligt måste jag säga. Fast det blir nog bara Kasper & jag i så fall för Tobbe är krasslig som attan, febrig och ont i halsen. Och det är inte en vanlig "killförkylning" för han sov hela 3 timmar i eftermiddags.. ;) Har bokat in en fika med Puff & Klara också men jag ska nog hinna med båda grejerna!! Idag blev det en dubbelpromenad, först den långa rundan runt Skavkulla och sen runt udden. Och så fika hos Sara emellan! Jag fick lämna Kasper hemma med Tobbe mellan promenaderna så att han inte skulle smitta ner de andra små med ögoninflammation. Synd för han hade nog gärna varit med och lekt. Kasper är på strålande humör ikväll och vet ni vad jag glömt att berätta.. Han har tagit 3 steg. Nån som vågar sätta en peng på att han går till sin 1-årsdag?! ;) Denna helgen ska Kasper & jag åka till Sjuhalla, det är över 1 vecka sen jag träffade mamma & pappa. Alldelels för länge, jag får nästan panik. Men vi har inte haft något val eftersom vi inte velat smitta ner dom till nyårsafton. Nu är det dags att fixa välling och natta liten!! Bild tagen från Skavkulla på Skillingenäs, snodd från Saras blogg.. :)