fredag 9 januari 2009

Stora shoppingdagen!

För Kasper då, som kom hem med nya fina tröjor och en skjorta, tusen tack älskade mormor! Det var mysigt att gå på stan idag, och alltid lite mer avkopplande när man inte är ensam om att rulla vagnen. Ann-britt mötte upp oss och vi tog en bakpotatis på Åhléns, supertrevligt! Natten inatt var konstig, Kasper vaknade vid 4 och var hur ledsen som helst. Jag fick gå omkring med honom i famnen i 20 minuter, sen lugnade han ner sig. Han är normalt sett aldrig vaken på natten utan sover som en stock mellan oss. Har en känsla av att han hade ont i magen, men jag vet inte. Annars händer det grejer här ska ni veta. Kasper släpper nu taget och står alldeles själv i en massa sekunder, skrattar högt av stolthet, sen när han tröttnat på att bara stå så försöker han promenera iväg.. Vilket såklart slutar med en duns i golvet eftersom han inte kan gå. Han är inte så smart än och inte heller så rädd, men desto sötare!! Tog med mig kameran idag för att ta kort på Kasper & mormor men glömde ta. Här kommer en gammal bild som jag bara älskar!
Kolla in min fickparkering idag.. Fråga mig inte hur jag gjorde, men inte nuddar jag trottoarkanten i alla fall.. ;)