torsdag 15 januari 2009

Winnerbäck

Mitt ex köpte för längesedan en skiva med Winnerbäck och jag blev helt såld. När jag sedan började plugga i Lund visade det sig att min kompis Anna också var ett Winnerbäck-fan. Det har alltså blivit en del diggande under åren.. Så nu efter all julmusik som man lyssnat på den senaste tiden slängde jag i en CD som jag fått av Daniel i julklapp. Blandad kompott av Brucan, Winnerbäck, Peter Lemarc mfl och inte nog med det, brorsan har lyckats välja mina absoluta favoritlåtar med Winnerbäck. Så idag har jag lipat lite till låtarna, alltså inte för att de är sorgliga utan så j-la bra!!Man blir helt enkelt glad i hela kroppen! TACK Daniel!
Snart väntar 1-årskalas för lille Caspar, GRATTIS på din dag! Har hunnit traska en riktig långpromenad också med Hanna, runt udden och vidare ner till stora vägen och upp för mardrömsbacken. Vi svettades en del kan jag säga när vi kommit upp för branten!