söndag 1 februari 2009

Februari

Visst är det en alldeles underbar månad!! Februari?? Varför då kanske ni undrar?
1. Den i särklass viktigaste anledning är ju att KASPER föddes denna månad, och det i sig är ju ett litet mirakel och skulle kunna räcka som anledning till att februari blivit en av mina favoritmånader.
2. Alla hjärtans dag kommer snart och då brukar jag få en blomma.. ;)
3. Melodifestivalen drar igång och det betyder familjemys med fruktsallad & glass (tradition sen jag var liten).
4. Min älskling och jag träffades på skottdagen den 29 februari och vi firar 5 år tillsammans i år.
Igår var det kalas för Jens, vilken fantastiskt god mat vi blev bjudna på, titta bara på kortet jag tog på förrätten, grön sparris inlindad i bacon på vitlökstoast med tomat & lök!! Jättetrevlig kväll var det. Kasper har helt plötsligt blivit lite mormig och morfig och ville sitta i knäet.. :) Nu ska Tobbe, Kasper & jag försöka njuta av söndagen!