torsdag 26 februari 2009

Full rulle!

Denna veckan har det verkligen varit fullt ös, men mars månad kommer bli betydligt lugnare så det gäller att passa på. Efter babyrytmiken igår följde jag med Hanna & Kim till Ulrika för träff med deras föräldragrupp. Det var supertrevligt, Ulrika (som också är med i min föräldragrupp här i Nättraby) hade gjort supergod paj och fika. Åkte vidare till syster en snabbis och därefter till mamma & pappa. Det är sån lugn stämning när vi är på Sjuhalla, Kasper är nästan aldrig grinig där och man får verkligen koppla av för en stund.. Kasper fick favomellisen kiwi av mormor, då blir man poppis!! Träningen igår var superkul, äntligen är halsen bra och jag kan lira max igen.. ;)
Idag har Ramdala-daten blivit inställd, bara jag & Therese som kunde så jag åker in till stan istället för att träffa Kim & Love en sista gång innan de flyttar.. Snyft!