onsdag 11 februari 2009

Snö, sång & sockerkaka

Idag vaknade jag med förbaskat ont i halsen, men som tur var så hade Tobbe köpt halstabletter igår och bjussade mig på en! Tack för det älskling! Velade in i det sista om babyrytmiken men både Hanna & Kim skulle dit och då ville ju vi också det, så det var bara att snöa av bilen och brumma iväg bland snömassorna.. Jag älskar verkligen snön, det blir så ljust och fint och tomten blir så jämn, nästan så man kan låtsas lite att vi har stenläggningen klar där under snön.. ;) Idag var Kasper utsövd på rytmiken med resultatet - strålande humör! Efter blev det fika hos Johanna, hon hade gjort supergod sockerkaka. Och på tomten stod en franskinspirerad snögubbe med basker & grejer. Duktigt jobbat söta Abbe! Tyvärr har jag varit urkass på att fota senaste tiden, idag hade jag kameran med men inte tog jag kort för det. Så här kommer en fin bild som är tagen från vår gamla lägenhet. Sån fin utsikt hade vi om man hängde sig ut från sovrumsfönstret.. ;)