söndag 15 mars 2009

Härliga lördag

På väg till kvällens festligheter
Gårdagen var verkligen bra på alla sätt, förutom superstressen innan vi kom iväg på kvällen vilket resulterade i världens magont. Men storebror bjöd mig gladeligen på en besk som visst ska vara bra för magen, vidrigt men den slank ner och kanske hjälpte den litegrann.. ;) Supergoda pajer fick vi, min favvo var helt otippat den med spenat och salami, ruskigt god! En hel del "bala taklänges" blev det trots att mamma inte var där, hon är annars mästaren i familjen Hallström på just det.. Och hur gick det då med lille Kasper?! Jo ser ni, han ville då inte sova.. nej nej, vi var ju på fest och då ska man vara uppe länge. Men han var så go, gick mest omkring och var nöjd, och så något litet bus. Till slut somnade han i Helens famn och sov tills det var dags för oss att krypa ner i Marias bäddsoffa. För andra gången fick han spratt och ville inte sova. Så jag vankade omkring med honom tills han somnade i min famn.. Men han sov sen till kl 9 och det är vi glada för! TACK Daniel & Maria för en supermysig kväll!!
Igår ska ni veta mina kära bloggläsare att jag skrattade så tårarna sprutade..Tryck på länken och njut av humor på allra högsta nivå!!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=1oP2i5gXOFU
Kasper fick äta resterna på morbrors tallrik.. ;)
Jag var lite dålig på att fota igår men det finns fler bilder på Marias och Johannas blogg!