söndag 29 mars 2009

Vilken lördag!

Busungar på väg mot bus.. :)
Den gick helt i min smak! Först stuvade vi in oss i bilen Kim & jag, två barn och två barnvagnar. Mötte upp Jusse & Therese på Åhléns och tog en lunchbuffé. När vi släppte barnen lösa och hade jagat i några minuter insåg vi att det nog var dags att rulla en runda på stan. Jag hittade äntligen en mössa till Kasper som jag blev helt förälskad i, så nu matchar allt. Jag vet, jag är kanske lite överdriven på just den punkten men det är ju såå fint när allt passar ihop.. ;)
På kvällen var det tjejfest/middag här, knytiskonceptet är en höjdare, man kan njuta av kvällen trots att man är värdinna! Så 7 härliga brudar invaderade mitt hus och det säger sig självt - kvällen var superlyckad och vi kacklade loss, pimplade vin och skrattade i ett antal timmar. Tack söta ni! Nu är allt diskat och klart inför nästa besök, Kaspers farmor, farfar, mormor & morfar kommer för att fira Tobbes födelsedag. Ska bli så mysigt!
Det enda lyckade kortet från kvällen