måndag 27 april 2009

Näe, nu kom den..

..förkylningen! Det svider nåt kopiöst i ögonen, ont i halsen och en blåsa på tungan. Jag har länge gått & sagt att "jag har inte varit förkyld på jättelänge, så snart må ni tro, så kommer den smygande" och visst hade jag rätt.. Bara så tråkigt att den slår till lagom till Valborgsfirande här. Jag ska ta en stor dos C-vitaminbrus och kura ner mig i sängen.
Idag har vi äntligen börjat dona med spaljebrädorna, det blev jättefint!! Efter bräda nr 5 la dock skruvdragaren av, men vi fick låna Olofs sjyssta maskin som var grymt effektiv, Tack! Tyvärr saknades det 4 futtiga brädor så imorn åker Tobbe & Kasper till Byggmax medan jag tar gamla Bettan till jobbet. Den är egentligen sönder, batteriet eller startmotorn. I vilket fall så startar den bara när den vill vilket gör mig aningens nervös.. Som mest har man fått vrida om nyckeln 20 gånger innan den puttrat igång.. Vi får se vilket humör hon är på imorn!
Nähe, dags för C-vitaminbrus! Puss & Kram
Busunge!