tisdag 5 maj 2009

Fotboll på TV :(

Så missar man desperate idag eftersom det är stormatch på TV mellan Arsenal - United. När United pyttsade in 2-0 redan efter 11 minuter och Arsenal därmed behöver göra 4 mål till för att gå vidare till Champions League final tänkte jag att spänningen var över och TV:n min, men icke sa nicke.. ;)
Fast jag känner mig ändå lite trött, det börjar ta på krafterna att jobba heltid. Man hinner ju inte med någonting. Jag vill ta en promenad med vagnarna runt Skavkulla och fika med granntjejerna, åka till mamma & pappa och bara ta det lugnt, bjuda över Kim & Love på kaffe i massor, spontanfrukost hos syster med barnen, en tur till Ramdala för mammalunch.. osv osv osv.. Allt detta och en massa annat vardagsmys saknar jag massor!! Ooooops nu är det halvlek, då får jag se lite på desperate!