onsdag 13 maj 2009

Guitar hero

Efter träningen idag som för övrigt var superkul och superjobbig, åkte jag inom Johanna & Jens för att hämta bilbarnstolen som vi ska låna till skruttbilen. Jag stack in huvudet för att säga hej och ser då Johanna sittandes på soffkanten med en plastgitarr i handen! Såg riktigt kul ut, hon lassade snabbt över plastmojängen till mig och sänkte svårighetsgraden till easy och så var jag igång. Kul var det minsann men mycket svårt!! Tur jag var tungen att åka hem till Greys annars hade jag nog varit kvar och tryckt på de där knapparna än.. ;)
Vet ni förresten, alla våra nyplanterade träd sedan i höstas mår toppen! Heja! De såg verkligen inte pigga ut, som små torkade pinnar som stack upp ur marken men när svärfar var här sist inspekterade han samtliga och sa att de minsann levde och visst hade han rätt! Lönnarna är riktigt söta nu när de slagit ut, lite extra kul också att de kommer från Sjuhalla! Jag ska ta kort på dom ska ni få se.. :)