onsdag 20 maj 2009

Minisemester!

Äntligen lite långledigt från jobbet där det för övrigt är fullt ös. Firade med en lunch på Café & Matsalar tillsammans med Jessica & Josefin. Vi kom fram till att en timmes lunch inte räcker för vårt tjattrande så nu ska vi planera in en vinkväll tillsammans!! När jag kom hem släppte alla spänningar och jag kunde verkligen inte hålla mig vaken, stackars Tobbe hade väntat på mig och trott att han skulle få lite avlastning men det var helt omöjligt att hålla ögonen öppna. Jag lovade honom sovmorgon imorn om jag fick sova så det fick jag. Sov 1,5 timme sen var det dags att hoppa i träningskläderna! Idag har varit en positiv dag på alla sätt. Ett litet underverk har kommit till världen, Anns och Jonas lille pojke. Är så oerhört glad för er skull, nu får ni gosa med pyret så hoppas vi få hälsa på när ni är hemma på Sjuhalla framöver. KRAM till er! Och en extra liten tanke ägnar jag åt älskade Cissi som skulle ha blivit moster idag..