onsdag 10 juni 2009

Joggingpjux

Nu när tennisen har uppehåll måste jag försöka hålla igång på något sätt (även om jag vet att det håller max två veckor) men man måste ju göra ett försök eller hur! Så jag snörade på mig joggingskorna och gav mig ut på en runda. Lätt som en fjäder skuttade jag iväg och tillbaka kom jag som en stånkande cementboll. Jag blir så imponerad av de som tycker det är kul att springa, det är ju rena tortyren. På tennisbanan finns det inga gränser för hur mycket jag kan ta ut mig men när jag springer sitter det en liten latfis på axeln som hojtar att jag ska vända hem igen. Men men, nu är jag tillbaka och nöjd med min insats!!
Ps. Någon som vet hur nyttigt/onyttigt det är med hemmapoppade popcorn gjorda i rapsolja? Jag tror nämligen att jag har blivit lite smått beroende.. :(