onsdag 3 juni 2009

Några glada nyheter

Sisa träningen idag, det är så härligt att spela på grus, långa dueller & kämpa kämpa! Nästa torsdag skulle de visst till puben men jag vet inte om jag vågar följa med alla grabbarna?! Kanske kan lura med mig Puff & Klara om de kommit hem från Lund.. ;)
Här kommer några glada nyheter:
  • Jonas kommer hem till Sjuhalla hela juli & augusti, då kan vi klämma in många grillfester med gamla barndomsgänget hoppas jag och alla nytillskott!
  • Kasper & Leo kommer att bli dagiskompisar till hösten! (Och så kände vi några till!)
  • Jag får vara kvar på den tjänst jag önskat på jobbet och kommer att gå ner till 75% från den 27 juli!
  • Har sammanlagt 13,5 dagar kvar att jobba innan semestern!

Jag längtar verkligen till semestern och mina 75%, att jobba heltid gör att man bara hinner jobba. Därefter prioriteras Kasper till 100%. Jag har tex inte träffat bästaste Tina på evigheter. Det gör det inte lättare att hon jobbar typ alla helger av alla möjliga.. :) Men vi har i alla fall gjort en del helhjärtade försök till fikor & after work.

Ett stort grattis till Justina & Markus som gått & blivit äkta makar i helgen!! Hoppas ni fick en fantastisk bröllopsdag!!