måndag 29 juni 2009

Stora shoppingdagen!

Idag vaknade Tobbe & jag med blåsor i händerna efter allt slit med gruset igår. Så vår barnfria dag tillbringades istället i affärer till min stora förtjusning. Och till Kaspers också gissar jag för han var den stora vinnaren.. ;) Först en heldag hos mormor & morfar och sen komma hem till ny pool, nya kläder, nya skor, nya leksaker, nya stolar och nytt påslakanset!! Vi kom hem lagom tills vattnet kom igång igen (vattenläcka) och kunde bjuda mamma & pappa på middag denna fina sommarkväll. Jag känner mig så himla glad över att Tobbe & jag fick en helmysig dag tillsammans! Vill ju passa på att hälsa GRATTIS till Jusse som fyllde år igår, jag glömde det inte men hade konstigt nog inte numret inlagt i mobilen när jag skulle skicka iväg messet?! Konstigt? Även Sara fyllde år igår men henne hann jag gratta igår på fikat! Nu är det dags för en plumprunda i kvällsolen med ett glas rött, det är härligt med semester!

Kasper med nya pyjamansen, snutten & nappen!
Nya poolen, med rutschkana och vattendusch..
Ps, hela fantastiska bilder från pappas 60-årsdag finns på systers blogg: http://www.lillaverandan.blogspot.com/.
ps2. Vår kamera funkar igen!