måndag 7 september 2009

Lördagskväll i Växjö!

På lördagen åkte vi vidare till Kim & Jerry, där det bjöds på en massa god mat! Fick en fördrink som slog alla rekord i drinkupplevelser. Den var så god att jag snöt Tobbes också, och senare på kvällen fick det bli ännu en. Denna blandade dock Kim i köket när jag inte såg på.... Kim & jag tjattrade på om allt som behövde uppdateras, och killarna lyssnade på fotbollen på radion samtidigt som de tittade på tennis på TV. Sportnördvarning på dom! Underbart kul hade vi i alla fall och jag skrattade väl i princip från det att jag klev innanför dörren tills vi åkte hem igen dagen därpå!! Våra små pojkar skötte sig exemplariskt, busade ihop på eftermiddagen, somnade gott på kvällen, och stojade runt i pyjamasarna på morgonen! Tack Kim & Jerry för en supermysig lördagskväll!!
Tråkigt nog var bilderna från kvällen rätt kassa. Man kan inte tro att Tobbe & Jerry vann pictionary när man ser Tobbes väderkvarn.. ;)