måndag 28 september 2009

Kvällskaffe, äppelkaka & vaniljsås..

Ja, det är verkligen höst ute, men desto mysigare med kvällsfika.. Så Kasper & jag passade på att traska över till Sara & Caspar i eftermiddags på en kopp kaffe. Barnen lekte och busade medan vi pratade av oss - välbehövligt! Behöver jag ens säga att Kasper somnade bums ikväll efter vällingen.. ;)
Igår kväll var det smyckesparty www.dagochnatt.se hos Madde. Det var andra gången jag var på detta och jag blir lika fascinerad varje gång. En tråkig svart tröja blir hur snygg som helst med ett läckert smycke och jag köpte mig ett ursnyggt långt halsband för en rimlig peng.. Det är inte så fasligt dyrt som många andra hempartyn kan vara.. Framåt vintern har jag bestämt mig för att ha ett själv så snart kommer inbjudningarna tjejer.. ;)