fredag 18 september 2009

Trött eller?!

Igår var det dags för kvällspromenad igen. Tobbe tränade, jag hade nattat Kasper och skulle bara slappa lite framför TV:n.. 45 minuter senare vacknade jag HELT groggy.. .. ..av att Sara & Lisa stod i vår hall.. Helt ärligt var det nästan lite obehagligt, alltså inte att Sara & Lisa stod i vår hall.. ;) men att jag kunde somna så hårt och att jag var helt väck i flera minuter efter att jag vaknat.. En sovmorgon eller två hade nog inte suttit fel.. ;)
Ikväll har vi städat, klippt gräset, fixat & donat medan Kasper fick ägna några timmar hemma hos mamma. Passade bra eftersom pappa ändå var iväg, så mamma fick lite sällskap! Ett litet problem bara, Kasper vill inte åka hem när han har varit där. Idag klamrade han sig fast runt mammas hals när jag sa att vi skulle åka.. Sötaste! :)