lördag 24 oktober 2009

Drinkkväll med tjejerna!!

Drinkarna!! Min till höger, Pernillas till vänster. Visst ser dom smarriga ut.. ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goaste tjejerna!!
Annika skulle ta en fin bild på Josse & mig, blev väl sådär.. ;)
Igår hade vi drinkkväll hemma hos Pernilla och det var betydligt godare drinkar denna gången, man skulle dock kunna tro att vi körde SÖTAST vinner. Efter tre drinkar hade jag mer socker i kroppen än jag haft på hela månaden, så jag fick tyvärr hoppa Annikas smakupplevelse och gå över till vinet istället. Det blev en runda BUZZ igen, och Pernilla är verkligen outstanding. Men så äger hon spelet också, säkert en massa fuffens där.. :) TACK tjejer för en toppenkväll, längtar redan tills nästa gång vi ses!! Nu ska jag packa Kaspers väska, vi ska nämligen sova över hos mamma & pappa inatt. Tobbe ska på fotbollsfest och jag gissar att jag får rycka ut som natt-taxi inatt..