onsdag 18 november 2009

Dagisfest och smyckesparty!

Evigheter sen jag bloggade men det har inte funnits en minut över de senaste dagarna. I lördags var vi på fest med alla dagisföräldrar + personal. Vilka goa människor och vilket ös!! Vi stod på dansgolvet i över 3 timmar och först sent på natten vinglade vi hemåt. Det småregnade så det var hiskeligt skönt att vika av vid Johanna & Jens medan stackars Hanna & Peter fick trampa hela vägen till Skillingenäs.. Mysigt var det att krypa ner bredvid Kasper - mindre mysigt var det att gå upp klockan 6 när han vaknade och ville leka.. Vi trodde att det var mitt i natten och jag måste erkänna att jag var ganska så sliten dagen efter.. ;)
På söndagen kom ett helt gäng med brudar hit, tror vi var närmre 15 trots en hel massa återbud! På frågan om de var smyckestokiga är svaret JA! Vågar knappt skriva här hur mycket alla handlade för tillsammans, men det var ett antal tusenlappar.. ;) Måndag & tisdag har ägnats åt jobb och målning av säng. Och så har jag fått vaccineringen mot svininfluensan, aj aj vad ont man fick i armen efteråt, kunde knappt röra den på natten, får se om jag kan träna idag..