söndag 8 november 2009

Fars dag!

Har blivit så dålig på att ta med mig kameran, så denna SÖTA bild har jag lånat från Caspars blogg!

Idag är det fars dag, Tobbe fick en bricka av mig som han kan ha sina kvällsmackor på (så att jag slipper torka smulor på soffbordet varje morgon.. ;) Inte världens present kanske men å andra sidan har han fått värdefull slapptid idag, och det är ju inte så illa det heller.. Jag & Kasper åkte hem till älskade pappsen för att fira honom med övriga familjen. Vi åt god mat och kusinerna lekte som bara den!

Annars har man varit lite halvtrött idag, vilket förmodligen beror på att det blev en sen men ack så trevlig kväll igår borta hos Lisa & Olof. De bjöd på hemmalagad pizza och det är ju något bland det godaste som finns!! Barnen var otroligt söta och snälla, Kasper var lite blyg i början men sen hängde även han på i Ellas och Caspars tempo. Sötast var ändå när de gick runt och höll varandra i handen, alla tre på en rad!! :) Tack för en jättetrevlig kväll!!

För övrigt kan jag ju meddela att bloggen krånglar - den uppdateras inte i mina vänners blogglistor.. Johanna hade samma problem och har nu lärt mig ett trix för detta men det trixet måste man göra efter varje nytt inlägg och det tar tid.. Så mina kära bloggvänner, ni får helt enkelt kika in på min blogg ibland oavsett om den uppdaterats i era listor.. ;)