onsdag 13 januari 2010

Duktiga mej!

Vintern är go på många vis (man ser tex inte dammet och annan skit eftersom det är mörkt i princip alla timmar på dygnet som man är hemma) MEN det är för j-la drygt med elektriskt hår, blek kropp, torr hud, frusna fötter, konstant halsont, foundation med halsrand, man svettas fast man fryser (?)osv osv.. Nej, nu när julen är över får det gärna bli vår!!
Hur som helst, jag kom iväg till träningen trots att jag somande i soffan efter jobbet och kände mig som en gammal gumma när jag vaknade. Det var väl lite duktigt gjort! Till min stora förtjusning var Puff och gästspelade och Brollan hade träningen. Det kan ju bara sammanfattas med ett enda ord - show!! De kommande dagarna finns ingen tid över för rast & ro. Schemat är fullbokat men med roliga saker. Det blir party med jobbet på fredag trots allt, inget hippieinspirerat sådant men ett party med alla de andra tillbehören dvs cosmopolitan-förfest hos Sylvia, god middag på Nivå och garanterat en massa skratt! Nu blir det sängen för min del, klockan är snart halv elva och det är ju mitt i natten för mig!