söndag 24 januari 2010

IKEA

Idag blev det en färd till Ikea med Johanna, Maria & Abbe. Vi tog det väldigt coolt, både lunchade och fikade lääänge.. Jag åkte dit med målet att inte köpa något onödigt, så kom jag hem med ett grytlocksställ.. ;) Men äsch, det är så sällan man är där så det får vara så, dessutom köpte Maria ett likadant, hehe! Abbe var goaste sötaste ungen idag, inte ett pip på hela dagen!! Nu har jag skruvat ihop en minibyrå som fick ta plats i allrummet. Det ska förvandlas till ett mysigt lekrum så att vi kan hålla koll på busungen samtidigt som vi äter middag: Lite gosedjur, en fin tavla och annat piff så kommer det nog bli jättebra! Bilder kommer..
VET NI - Jag såg en fin välmående RÄV idag precis vid oss. Han lekte i snön och verkade inte bry sig om att jag kom nära och fotade.. :)