torsdag 21 januari 2010

Tjejmiddag!

Imorn åker jag direkt till Josefin efter jobbet för en klassisk tjejmiddag. Blir ni förvånade när jag berättar att vi ska äta tacos och dricka rödvin.. Nej, jag trodde inte det!! ;) Mitt stora MÅSTE på tacobordet är majs, vilket tjejerna har lärt sig. Jag hade ca 10 olästa mail i inboxen i morse och där hade de redan skrivit att de inte får glömma att köpa majs till mig.. hehe!
Det är fullt ös på jobbet (jag hann inte med eftermiddagsfikan idag, de som normalt sett är högt prioriterade i min kalender). Ska man prestera på jobbet måste man fika av sig ibland. Desto mer flams & trams blev det på förmiddagsfikat. Att chefen bara orkar med oss som vi håller på.. :)
Kasper pratar som bara den nu - "mamma pappa hoppa" (hoppa i sängen) "nam nam majs" (kisen äta majs) och sen alla brum brumare - kopa, taktor, pick-up, buss, bil, kopter osv osv. Söta Kasper! Tyvärr missade vi Blingopartyt hos Therese idag, jag fick inte ihop det med jobb, dagishämtning, barnvakt, middag eftersom Tobbe tränade. Var inne på deras hemsida idag och det fanns en hel del fina saker som jag skulle vilja se live!