söndag 28 februari 2010

Dripp dropp..

Några av inköpen!
Dripp droppet får gärna öka ytterligare, kanske solen kan ställa upp på ett hörn?! Shoppingen igår gick bra, som tur var fick jag hjälp av skönaste modeexperten Tina. Hon hade nog hoppats på en fikapaus men jag höll ett högt tempo och det fanns inte utrymme för kaffe.. Jag är nästan aldrig på stan och oftast är det akut när ja väl åker in. Tex går jag omkring i ett par stövlar från skopunkten, inköpta för 199 kr år 2007. Helt ofattbart att de fortfarande håller, men nu börjar sulan släppa och ytterhöljet lossna.. Jag som älskar dom, kunde inte hitta ett par lika snygga någonstans trots att jag sket fullständigt i prislappen (nästan). Måtte det bli sommar illa kvickt för ballerinaskor har jag massor av.. ;) Nu är det snart dags att packa ihop oss för en tur till Leklandet!