tisdag 9 februari 2010

Men självklart..

..fick jag en liten släng av denna magsjuka! Tror jag i alla fall, jag har nämligen "bara" haft symptom som molande värk i magen, lite feber och en extrem trötthet. Sov mellan kl 12.00 - 15.30 igår. Åkte & hämtade Kasper på dagis och somnade igen när Tobbe kommit hem runt kl 17.30 - 06.00 i morse.. Det ni! Zzzzzzzz zzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzz! Sitter & lyssnar på radion nu där de diskuterar om facebook ska låsas under arbetstid. Tja va tycker ni? Jag tycker att folk ska sluta bli upprörda över oviktiga saker, så länge det inte är ett problem på jobbet så får väl folk klicka in där nån minut eller två. Jag är inte något superfan av facebook och är nästan aldrig inne där på arbetstid. Men, jag som alla andra är inne på andra sidor, vilket rent av är en paus för att hämta andan en sekund. Samma sak som att rökare tar sig en luftare ibland. Kan tillägga att samtliga på mitt jobb är oförskämt ambitiösa! Jag tror helt enkelt inte på lösningar som att "låsa facebook" på arbetstid.. Fungerar det inte på jobbet så är det knappast facebooks fel!! Frihet under ansvar! Puss på er!!