torsdag 18 februari 2010

Sjova!

Jag känner mig väldigt trött ikväll och borde sjova (som Kasper så sött säger när han är trött).. Veckan har varit intensiv, pust! Dubbla träningpass i kombination med sena kvällar framför OS är ovant för en sömntuta som mig. Men jag njuter av stämningen, tävlingarna och vinterlandskapet! När ögonen grusar sig tänker jag, somna för fasen inte nu, det är ju 4(!) år till nästa OS.. ;) Nog om det.
Igår åkte Tina & jag till Småland för att besöka födelsedagsbarnet. Vilken dag vi hade, vi pratade, åt, pratade, åt, pratade & åt. Mina fina vänner!! Kasper var på toppenhumör hela dagen och tyckte Love och hans leksaker var helkul.. :) Söta är dom! Imorn blir det bus med Caspar på eftermiddagen medan Sara & jag lagar smarrig fredagsmiddag. Det blir pasta, lax och ett glas vitt till det, smaksens!