måndag 15 mars 2010

Familjen annorlunda!

Så var det säsongsavslutning för familjen annorlunda.. Varje måndag har jag kurat ihop mig i soffan med en skål popcorn och en filt och njutit av detta program! Jag har egentligen en del åsikter om att man skaffar så många barn, men skit samma! Vilka härliga familjer, vilken värme och vilken kärlek! Och vilken röra! Jag blir riktigt imponerad, skulle aldrig fixa det, pedant som jag är.. ;)
Idag har jag varit barnvakt åt pojkarna Sjöstedt. Abbe var så söt när jag skulle natta honom.. "Hej ia, har du vandrat hit eller åkt bil" Jag har åkt bil sa jag. "Tog du silvern eller racern?" Hihi, hade han vetat att passagerardörren håller på att rasa ihop, att bakluckan är limmad och att den startar på 10:e försöket varje morgon hade han nog inte kallat den för racern. Men gulligt var det!