lördag 17 april 2010

Besök hos farmor & farfar

Det är så lyxigt att vara hos svärföräldrarna! När vi kom hit var bordet dukat och kycklingen grillad.. ;) Mums! Vädret lockar desto mindre. Anne & jag bylsade på oss och gick till lekparken med Kasper, som inte var så särskilt förtjust i gungorna? Istället skulle "mamo" gunga.. Kasper får farmor att både dansa och gunga på äldre dar, hihi!! Eftersom det är flytt på gång här har de rensat på vinden och hittat en massa spännande leksaker, en gammal gitarr, sminkdockor (Tobbes?? ;) och bilar. Nu ska jag slänga mig i soffan med en inredningstidning och njuta av en AVKOPPLANDE lördag!! Och som vanligt när jag är här letar jag fram gamla bilder. Denna är tagen i Trelleborg för snart 1 år sedan. Min snygga man (okej då, blivande man) och min söta lilla kille!