lördag 24 april 2010

Födelsedagsfirande!

Igår fyllde brorsan år och det firades med supergod hemmagjord pizza på Sjuhalla + en & annan cigarillpuff (inte jag då, tycker det luktar blä). Barnen fick lov att öppna paketen, och deras ögon lyste. De kläckte en del himla söta kommentarer, tur att pappa hade filmkameran igång.. ;) Kasper kom inte riktigt till ro, vilket kanske kan bero på att han hade en förkylning på gång. I morse 04.00 vaknade jag av en gosunge som sparkade mig i ryggen och kippade efter andan genom helt igenkorkade små näsborrar.. Hoppas han blir pigg fort! Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på från gårdagen, när min kamera nu äntligen är lagad är laddaren borta. Vet att jag hade den med mig till Lenhovda i helgen och att jag såg Kasper leka med den vid Essies matskål. Nu är den puts väck.. :(
Grattis igen kära storebror!!