fredag 9 april 2010

Fredag

En tung vecka med noll blogglust och lika få inlägg.. :( Men nu ska jag försöka komma igång igen trots att lusten inte riktigt finns där..
Börjar med en liten Kasper-uppdatering. Busungen har börjat prata mycket om mamma & pappa.. Säger ofta "min mamma & pappa" (med betoning på min) och ikväll sa han "jag vill sjova hos mamma & pappa".. Tror han är inne i en trygghetsfas! Trotsar hej vilt och så i nästa sekund ska han upp i famnen och kramas! Man hänger inte riktigt med i svängarna! Men jag passar på att riktigt njuta av allt gos mellan trotset! Mammas älskling!
Festligheterna imorn hänger på en skör tråd, syster lät inte piggelin idag när jag pratade med henne. Tobbe som laddat med en spännande tävling. Dumma, sega, snoriga, hostiga baciller, nu får ni ge med er..!!
Kolla in va Kasper är bra på att måla, skalman är grön och fin.. ;)