torsdag 20 maj 2010

Snart helg

Det är nära en bloggpaus nu, datorn är grymt tjurig. Den har krabbat länge med laddningen, nåt form av glapp.. Det är då man skulle vilja ha en sån där datakunnig i närheten, en sån som kan laga glappiga sladdar! Men nu verkar den vara på lite bättre humör i alla fall!! Veckan som gått har varit seg, förkylning, ont i halsen, feber och allmänt obehag. Förkylningar är ingen hit men denna rackaren verkar ha haft sin topp. Imorn kommer familjen hit för födelsedagsfirande av mamma & pappa, då blir det invigning av nya grillen. Den lilla klotgrillen fick ge vika för en storlek större. Vi var inte riktigt överens Tobbe & jag. Tobbe ville ha en som grillar bra(??) jag ville ha en som var riktigt snygg.. ;) Behöver jag säga att jag gav mig rätt fort!! Hade liksom inga motargument när Tobbe började snacka luftinsläppsventiler.. Nehe, nu ska jag ta mig en vicks blå!