måndag 3 maj 2010

Söta Kasper

Idag när moster hämtade Kasper på dagis hade han ropat "min Hanna".. ;) Gulligt! Det är skönt att de kära finns nära när schemana krockar, tack syster för hjälpen! Som alltid när jag inte får träffa Kasper på en hel dag blir jag lite smått nere så det är en väldans TUR att det inte händer ofta! För övrigt är jag allmänt skitless på att allt ska strula. En av garderobsdörrarna var sönder (hjulet) så jag skulle fota och skicka in som reklamation, har dock ingen laddare till kameran så jag beställde en ny, såklart var det fel laddare trots att jag kollade koden på batteriet, bara att skicka tillbaka, betala dyr frakt och beställa en ny så att jag kan ta kort på den jäkla dörren.. Orka!! TUR att det är lyxproblem trots allt.. ;)
Skulle kunna tänka mig att vara katt för en dag så jag fick vila upp mig!