måndag 27 september 2010

Heldag på dagis

I lördags samlades alla grupperna på dagis för jobb, jobb, jobb. Jag som är med i arrangemangsgruppen skulle hålla koll på hela 44(!) små kids (inte helt själv såklart). Men till skillnad från förra året hade jag lärt mig nästan alla namn, förra året såg jag bara ett myller av ungar, alla likadana bortsett från färgen på jackan. Dessutom bytte vi lekpark utan superhäck med genvägar ut mot stora gatan.. Mycket tacksamt! Det blev en riktigt härlig dag, jag njöt av höstsolen och barnen var söta som socker! Ute & Innegruppen kämpade på med sitt och det blev riktigt fint överallt! Vi fortsatte sedan kvällen borta hos Hanna & Peter med god mat och många skratt! Så lyxigt att ha så goa vänner så nära! Kasper & Leo somnade gott efter att ha busat hela dagen!
Nu är hösten här på riktigt, mysigt!!