lördag 18 september 2010

Middag på Nivå!

I världens höstblåst tog jag mig till Karlskrona city efter jobbet för att möta upp Brenda & Sylvia för en fredagsmiddag på Nivå. Personalen tyckte nog att vi var en trio dryga brudar, vi var liksom inte riktigt nöjda med bordet de visade oss till. Vi ville sitta vid fönstret istället för att glo rakt in i en stenvägg och möblerade om en aning.. :) Visade sig dock att vi hade blockerat brandutgången..! Någon minut senare hade de av någon anledning(?) lyckats få loss ett bord till oss i "glasdelen" och vi blev äntligen nöjda! När man är ute med tjejkompisarna så bara ska allt vara perfekt!! Tiden rusade iväg, efter några timmars tjejsnack funderade vi lite kort över om vi är onormala på något vis, eller om samtalsämnena vid de andra tjejborden handlade om ungefär samma sak?! Det hade varit kul att undersöka.. :) Idag är det Tobbes tur att få egentid, han & Micke har en heldag inbokad till trav, fotboll & öl. Det är bara så viktigt att man ger varandra egentid. Jag hade inte klarat mig utan mina tjejkvällar och Tobbe hade förmodligen inte klarat sig utan sina sportkvällar.. :)