fredag 8 oktober 2010

Tjejhelg i Kalmar

Idag har Tiina & jag varit i Lund på handledarträff, shit vad nostalgisk jag blev.. Vilka galna minnen man har från studenttiden, puuuh! Vi tjattrade på oavbrutet hela vägen ner, hem, på lunchen, och så lite fjortisviskande under föreläsningen.. Då kan jag tillägga att vi sitter mittemot varandra i kontorslandskap på jobbet och tjattrar på mest hela tiden där också. Så är det med riktiga vänner man kan prata hur länge som helst - om vad som helst!! Medan man med andra känner sig totalt obekväm, utan att man riktigt kan sätta fingret på det. Konstigt det där.. :) På tal om fina vänner, imorn åker jag, Josefin & Annika till Kalmar för ett helgbesök hos Pernilla. En riktig tjejhelg ska det bli, på lördagen ska vi shoppa på stan, laga middag ihop, dricka gott vin, prata strunt och på söndagen shoppar vi lite till på Ikea!! Så nu ska jag fortsätta att bläddra i Ikea-katalogen, och så borde jag kanske kolla kontot.. ;)