torsdag 11 november 2010

Låsa blogg!

Det var längesen jag bloggade nu.. Tiden rusar fram, och veckorna är fulla. Mammas lilla älskling är så go nu för tiden, mitt hjärta svämmar över! Snart är julen här och då ska vi baka pepparkakor.. :) Vi kommer att vara lediga mycket tillsammans denna julen hela familjen. Massa mys ska det bli då!! I helgen som var åkte vi till Stockholm för att träffa lille Harald, så liten & go han var! Kasper fick åka tunnelbana för första gången och det var nästan lika spännande för hans föräldrar! Inte varje dag man är i Stockholm ju!
Nu har jag nog bestämt mig för att låsa bloggen, vet bara inte hur man gör och hur man bjuder in de som vill läsa vidare. Syrran får trixa lite åt mig! Ni som vill läsa vidare, maila mig på iasofia80@hotmail.com Jag ger det en vecka eller två! :)
Ps. Två fina tjejer har kommit till världen den senaste veckan, grattis hälsar vi!!